Am folosit doua leduri de 3v cu rezistende de 1 kiloohm pt fiecare led.
Dupa ce am lipit si testat ledurile cu rezistentele am trecut la gaurirea plafonierei care s-a facut cu un cui incins. Plafoniera nu mai este cu becul original, acesta fiind schimbat cu doua module cu cate 3 led-uri fiecare.
Asa arata plafoniera cu ledurile montate :)
Dupa ce am terminat cu lucrul in casa a venit momentul sa ies afara si sa montez plafoniera pe masina.
Am demontat parasolarul de la oglinda pt a putea introduce firul deasupra plafonului.
Dupa aceea am dus firul pana la stalpul din stanga parbrizului masinii si inainte de asta am desfacut si parasolarul de la sofer.
Am ajuns cu firul in stalp, trebuie avut grija aici pt ca este airbag-ul si sa nu fie declansat.Firul este dus pana jos prin stalp, nu este o operatiune grea, facand doar loc de chederul usii si punand firul pe acolo, se poate pune si prin partea de sus a stalpului sau sciar desfacand plasticul de pe stalp dar nu am mai facut asta din cauza airbag-ului pt ca nu aveam nici bateria deconectata.
Dupa ce am ajuns cu firul jos la panoul de sigurante, am desfacut blocul de lumini pt ca acolo l-am prins.
Dupa cum se vede in poza de mai sus sunt mai multe fire "clandestine" prinse deoarece de acolo am tras si la ledurile de sub scaune. Toate led-urile se aprind atunci cand aprind pozitiile pt ca asa am vrut, nu am optat pt un buton separat.
Pozitiile 13 si 10 sunt pentru pozitii. Led-urile se pot prinde si la butonul rotativ pentru intensitatea luminii din interior fiind prinse direct la blocul de lumini nu se poate modifica intensitatea lor din butonul rotativ. Asa arata led-urile :).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu